Vannak dolgok, amiket érdemes tisztázni. Nem kell struccpolitikát folytatni, és elzárkózni a piaci trendektől, ugyanis akkor is hatnak ránk, ha mi nem akarunk róluk tudomást szerezni.
Ez nem úgy működik, hogy nagymama azt mondja, márpedig a márvány szelet és a madártej létezik csak, mint édesség ebéd után. Hiszen fordult néhányat a világ nagymama óta, és nemhogy végtelen az édességek száma, még a recept könyvek és oldalak száma is végtelen, amióta megjelent az internet. Tehát az e-kereskedelem világában sem ragaszkodhatunk egy vagy két módszerhez, amit egyszer megismertünk.
Ha nem fejlesztjük ismereteinket folyamatosan, az újabb és újabb trendek alapján, akkor lemaradunk. Vagyis, muszáj képbe lennie annak, aki nem akar a cégével hendikepes lenni. A Google Shopping egy olyan hirdetési forma, ami teljes piacokat és iparágakat tud átrendezni az e-kereskedelemben. Annak ellenére, hogy a Google Shopping-ot már 2012-ben hozták létre, mint márkát, terméket, vagy funkciót, hazánkban még mindig nem bevett szokás az online kereskedelem világában mozgó cégek számára a Google Shopping használata.
A Google Shopping alapvetően a Google Ads-en keresztül érhető el, mint hirdetési megoldás, azok számára, akik valóságosan létező terméket árulnak. A webáruházak hirdetési formája. A Google Shopping-ot alkalmazva azonnal megjelennek a keresőben a termékfotók, valamint az árak. Mindezek anélkül, hogy el kéne kattintani a honlapokra.
A Google Shopping-ot azért szeretik, mert lehetővé teszi az érdeklődő felhasználók számára, hogy egyszerűbben tudják áttekinteni a hirdetők ajánlatait, képpel és árral egyaránt.
A marketingkalkulator.hu oldalán további hasznos információk birtokába juthat, érdemes szakértő kollégáktól is informálódni a témában!